Thứ hai, ngày 27/03/2017
PHÂN LOẠI








   Lượt truy cập:
   Hiện tại:

 MARKETING
[1] “Stress” in business relationships: a study on corporate bank services
Ngày: 05/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 183 KB
Tác giả: Joa ˜o F. Proenc¸a and Luı´s M. de Castro
Từ khóa: Supply chain management, Banking, Relationship marketing, Business-to-business marketing, Portugal

[2] A comparison of relationship marketing and Guanxi: its implications for the hospitality industry
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 2 | Lượt download: 0 | Size: 135 KB
Tác giả: Morgan W. Geddie, Agnes L. DeFranco, Mary F. Geddie
Từ khóa: Relationship marketing, Hospitality services, Customer satisfaction

[3] An evaluation of stakeholder relationship marketing in China
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2006 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 98 KB
Tác giả: Brian Murphy, Rongmei Wang
Từ khóa: Relationship marketing, Stakeholder analysis, China, Business analysis

[4] An integrated framework for customer value and customer ‐ relationship ‐ management performance: a customer ‐ based perspective from China
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2004 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 252 KB
Tác giả: Yonggui Wang, Hing Po Lo, Renyong Chi, Yongheng Yang
Từ khóa: Customer retention, Relationship marketing, Customer satisfaction, Brand loyalty, Behaviour, China

[5] Approaches to relationship development processes in inter‐firm networks
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 200 KB
Tác giả: Gerry Batonda, Chad Perry
Từ khóa: Relationship marketing, Development, International marketing, Channel members

[6] Assessing the impact of culture on relationship creation and network formation in emerging Asian markets
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2006 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 136 KB
Tác giả: Richard Fletcher, Tony Fang
Từ khóa: Culture, Emerging markets, Cross‐cultural management, Relationship marketing, China, Asia

[7] Assessing the strategic value of business relationships: the role of uncertainty and flexibility
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 176 KB
Tác giả: Jonathan D. Hibbard, John E. Hogan, Gerald R. Smith
Từ khóa: Business, Strategic evaluation, Relationship marketing, Flexibility, Uncertainty

[8] Building customer capital through relationship marketing activities: The case of Taiwanese multilevel marketing companies
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 241 KB
Tác giả: Aihwa Chang, Chiung‐Ni Tseng
Từ khóa: Customers, Relationship marketing, Equity capital, Multilevel marketing, Taiwan

[9] Classifying and selecting e‐CRM applications: an analysis‐based proposal
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 138 KB
Tác giả: Dotun Adebanjo
Từ khóa: Computer software, Consumer behaviour, Relationship marketing, Internet

[10] Collaborative relationship bundling: a new angle on services marketing
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2004 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 193 KB
Tác giả: José M. Barrutia Legarreta, Carmen Echebarria Miguel
Từ khóa: Product mix, Relationship marketing, Servicing

Tìm thấy: 101 bản / 11 trang

Chọn trang: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] More ...