Thứ hai, ngày 11/12/2017
PHÂN LOẠI








   Lượt truy cập:
   Hiện tại:

 TÀI LIỆU THƯƠNG HIỆU
[1] A brand for all seasons? A discussion of brand loyalty approaches and their applicability for different markets
Ngày: 06/09/2014 | NXB: 2001 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 124 KB
Tác giả: Sharyn Rundle-Thiele; Rebekah Bennett
Từ khóa: Brand loyalty, Market segmentation, Consumer behaviour, Marketing strategy

[2] A brand orientation typology for SMEs: a case research approach
Ngày: 06/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 124 KB
Tác giả: Ho Yin Wong and Bill Merrilees
Từ khóa: Brand management, Brand identity, Small to medium-sized enterprises, Case studies, Australia

[3] A conceptual study on brand valuation
Ngày: 11/09/2014 | NXB: 2001 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 119 KB
Tác giả: A. Seetharaman; Zainal Azlan Bin Mohd Nadzir; S. Gunalan
Từ khóa: Brand valuation, Methods, Problem solving, Accounting

[4] A critique of legal measures of brand confusion
Ngày: 11/09/2014 | NXB: 2002 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 146 KB
Tác giả: Vincent-Wayne Mitchell; Ide Kearney
Từ khóa: Consumer behaviour, Brand identity, 'Market research, Trade marks, Counterfeiting;

[5] A data-driven modeling approach to product level decision support
Ngày: 06/09/2014 | NXB: 1997 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 45 KB
Tác giả: Giles D’Souza and Arthur Allaway
Từ khóa: data-driven, manager, product

[6] A functional and symbolic perspective to branding Australian SME wineries
Ngày: 06/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 130 KB
Tác giả: James Mowle and Bill Merrilees
Từ khóa: Branding, Small-to-medium-sized enterprises, Winemaking, Australia

[7] A model for determining price markdowns of seasonal merchandise
Ngày: 08/09/2014 | NXB: 1999 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 87 KB
Tác giả: John Walker
Từ khóa: Pricing, Retailing, Seasonality, Decision making, Demand forecasting

[8] A new brand’s behaviour in an established market
Ngày: 11/09/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 173 KB
Tác giả: Janet Hoek; Zane Kearns; Kathryn Wilkinson
Từ khóa: Market entry, Market share, Brands, New product development

[9] A note on the effect of brand image on sales
Ngày: 11/09/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 214 KB
Tác giả: Berk Ataman; Burg Ulengin
Từ khóa: Econometrics, Brand image, Tracking, Sales turnover, Sales forecasting, Consumer behaviour

[10] A re-evaluation of the product innovation-decision process: the implications for product management
Ngày: 09/09/2014 | NXB: 1995 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 49 KB
Tác giả: Madhavan Parthasarathy, Terri L. Rittenburg and A. Dwayne Ball
Từ khóa: re-evaluation, innovation-decision, process

Tìm thấy: 50 bản / 5 trang

Chọn trang: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ]