Thứ hai, ngày 27/03/2017
PHÂN LOẠI








   Lượt truy cập:
   Hiện tại:

 QUAN HỆ KHÁCH HÀNG
[1] A comparison of relationship marketing and Guanxi: its implications for the hospitality industry
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 135 KB
Tác giả: Morgan W. Geddie and Agnes L. DeFranco
Từ khóa: Relationship marketing, Hospitality services, Customer satisfaction

[2] A critical review of e-service in Northern Ireland Electricity
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 91 KB
Tác giả: Joan Henderson Eddie McGoldrick and Rodney McAdam
Từ khóa: Customer service management, Buyer-seller relationships, Technology led strategy, Northern Ireland

[3] A new approach to elicit consumers’ willingness to purchase genetically modified apples
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 284 KB
Tác giả: Elsa Kassardjian, Joanna Gamble and Anne Gunson
Từ khóa: Fruits, Food products, Genetic modification, Costs, Customer satisfaction, New Zealand

[4] A new management element for universities: satisfaction with the offered courses
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 336 KB
Tác giả: Mercedes Marzo Navarro, Marta Pedraja Iglesias and Pilar Rivera Torres
Từ khóa: Universities, General management, Customer satisfaction, Customer loyalty, Spain

[5] A positioning strategy for a tourist destination, based on analysis of customers’ perceptions and satisfactions
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 98 KB
Tác giả: Essam E. Ibrahim,Jacqueline Gill
Từ khóa: Barbados, Product positioning, Tourism management, Customer satisfaction, Niche marketing

[6] A re-assessment and refinement of RECOVSAT An instrument to measure satisfaction with transaction-specific service recovery
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 170 KB
Tác giả: Christo Boshoff
Từ khóa: Psychometric tests, Customer satisfaction, Customer services quality, Service delivery

[7] A strategic service quality approach using analytic hierarchy process
Ngày: 15/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 162 KB
Tác giả: Clare Chua Chow and Peter Luk
Từ khóa: SERVQUAL, Analytical hierarchy process, Gap analysis, Customer satisfaction, Competitive strategy, Service quality assurance

[8] A typology analysis of service quality, customer satisfaction and behavioral intentions in mass services
Ngày: 15/09/2014 | NXB: 2006 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 210 KB
Tác giả: Festus Olorunniwo, Maxwell K. Hsu
Từ khóa: Customer services quality, Customer satisfaction, Consumer behaviour, Factor analysis, Service industries

[9] Acomparison of service quality in the banking industry
Ngày: 14/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 125 KB
Tác giả: Huseyin Arasli
Từ khóa: Customer services quality, SERVQUAL, Banks, Customer satisfaction, European Union

[10] Advising a publisher on product development and pricing
Ngày: 15/09/2014 | NXB: 2005 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 48 KB
Tác giả: Rick B. Forsman
Từ khóa: Publishing, Customer service management, Advisory services, Product development, Pricing2005

Tìm thấy: 54 bản / 6 trang

Chọn trang: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ]