Thứ hai, ngày 21/08/2017
PHÂN LOẠI








   Lượt truy cập:
   Hiện tại:

 QUẢN TRỊ BÁN LẺ
[1] “One-deal-fits-all?” On Category Sales Promotion Effectiveness in Smaller versus Larger Supermarkets
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2011 | Lượt xem: 2 | Lượt download: 0 | Size: 354 KB
Tác giả: Hans Haans, Els Gijsbrechts
Từ khóa: Retailing; Promotions; Store size; Supermarket

[2] A Basket-mix Model to Identify Cherry-picked Brands
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2009 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 399 KB
Tác giả: Leigh McAlister, Edward I. George, Yung-Hsin Chien
Từ khóa: Basket-mix, Model,Identify, Cherry-picked, Brands

[3] A Decision Model for E-commerce-enabled Partial Market Exit
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2010 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 653 KB
Tác giả: Siddhartha Syam, Amit Bhatnagar
Từ khóa: Market exit; Hybrid retailing models; Integer programming; E-commerce

[4] A Dynamic Model of Cross-Category Competition: Theory, Tests and Applications
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2009 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 424 KB
Tác giả: Subir Bandyopadhyay
Từ khóa: Cross-category competition; Dynamic model; Forecasting model; Market basket model; Bayesian vector autoregression; Category management

[5] A Second-hand Shoppers’ Motivation Scale: Antecedents, Consequences, and Implications for Retailers
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2010 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 338 KB
Tác giả: Denis Guiot, Dominique Roux
Từ khóa: Second-hand shopping; Market resistance; Recreational shopping; Economic shopping; Measurement scale; Segmentation

[6] Aesthetics and the online shopping environment: Understanding consumer responses
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2010 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 456 KB
Tác giả: Yong Jian Wang, Michael S. Minor, Jie Wei
Từ khóa: e-tail; Web aesthetics; Satisfaction; Online service quality; Online consumer behavior; Environmental psychology

[7] Affect and Retail Shopping Behavior: Understanding the Role of Mood Regulation and Regulatory Focus
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2009 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 450 KB
Tác giả: Mark J. Arnold, Kristy E. Reynolds
Từ khóa: Mood regulation; Regulatory focus; Affect; Motivation; Shopping value

[8] An Empirical Analysis of Franchisee Value-in-Use, Investment Risk and Relational Satisfaction
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2010 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 469 KB
Tác giả: Debra Grace, Scott Weaven
Từ khóa: Financial risk; Franchisee; Consumer behavior; Perceived value; PERVAL Scale

[9] An Empirical Analysis of the Extreme Cherry Picking Behavior of Consumers in the Frequently Purchased Goods Market
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2010 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 550 KB
Tác giả: Debabrata Talukdar, Dinesh K. Gauri, Dhruv Grewal
Từ khóa: Price search; Loss leader promotions; Profit impact; Shopping trip incidence models

[10] An Examination of Frontline Cross-functional Integration during Retail Transactions
Ngày: 22/09/2014 | NXB: 2011 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 391 KB
Tác giả: Aaron D. Arndt, Kiran Karande, Timothy D. Landry
Từ khóa: Integration; Frontline; Cross-functional; Integrating mechanisms; Relationship effectiveness; Communication quality; Joint rewards; Group rewards; Joint reward valence; Team rewards; Cross-functional training; Cohesion; Job satisfaction; Sales perfor

Tìm thấy: 56 bản / 6 trang

Chọn trang: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ]