Thứ năm, ngày 19/10/2017
PHÂN LOẠI








   Lượt truy cập:
   Hiện tại:

 QUẢN TRỊ - QUẢN LÝ
[1] La confiance des consommateurs en leurs attentes de prix : une application au changement de prix
Ngày: 26/08/2014 | Lượt xem: 6 | Lượt download: 0 | Size: 566 KB
Tác giả: jordan Hamelin
Từ khóa: 

[2] A framework for operations management: the value chain
Ngày: 22/08/2014 | NXB: 2004 | Lượt xem: 5 | Lượt download: 0 | Size: 155 KB
Tác giả: Mark Rainbird
Từ khóa: Operations management, Value chain, Distribution channels, Markets

[3] A production, distribution and investment model for a multinational company
Ngày: 22/08/2014 | NXB: 2004 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 205 KB
Tác giả: Zubair M. Mohamed, Mohamed A. Youssef
Từ khóa: Production planning, Distribution channels, Optimization techniques, Supply chain management

[4] A simulation model of quick response replenishment of seasonal clothing
Ngày: 22/08/2014 | NXB: 2004 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 223 KB
Tác giả: Hassan Al‐Zubaidi, David Tyler,
Từ khóa: Simulation, Quick response retailing, Supply chain management, Distribution channels and markets

[5] Alienation in the distribution channel: Conceptualization, measurement, and initial theory testing.
Ngày: 23/08/2014 | NXB: 2004 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 989 KB
Tác giả: John F. Gaski, Nina M. Ray
Từ khóa: Distribution, Marketing, Distribution channels and markets

[6] Are Australasian brands different?
Ngày: 04/09/2014 | NXB: 1998 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 122 KB
Tác giả: Malcolm Wright, Anne Sharp, Byron Sharp
Từ khóa: Australasian, brands, brands different

[7] Brand development versus new product development: towards a process model of extension decisions
Ngày: 04/09/2014 | NXB: 1997 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 48 KB
Tác giả: Tim Ambler and Chris Styles
Từ khóa: Brand development, versus, towards a process model of extension, Quản trịị - Quản lý

[8] Brand dilution effect of extension failure – a Taiwan study
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 2000 | Lượt xem: 0 | Lượt download: 0 | Size: 135 KB
Tác giả: Arthur Cheng‐Hsui Chen, Shaw K. Chen,
Từ khóa: Brands, Brand extensions, Brand equity, Taiwan, Quản trị - Quản lý

[9] Brand equity and brand vulnerability
Ngày: 04/09/2014 | NXB: 2003 | Lượt xem: 2 | Lượt download: 0 | Size: 96 KB
Tác giả: Lynne Eagle, Philip J. Kitchen
Từ khóa: Brand equity, Marketing, Imports, New Zealand, Quản trị - Quản lý

[10] Brand equity or double jeopardy?
Ngày: 25/08/2014 | NXB: 1995 | Lượt xem: 1 | Lượt download: 0 | Size: 26 KB
Tác giả: Arjun Chaudhuri
Từ khóa: Brand equity, Brand loyalty, Consumer attitudes, Market share, Market research, Prices, Repeat buying, Quản trị - Quản lý

Tìm thấy: 96 bản / 10 trang

Chọn trang: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] More ...